Alla inlägg under juni 2015

Av Angelica Söderholm - 24 juni 2015 19:10

Ibland undrar jag hur vissa tänker och funderar..
Otroligt glad över att mina pojkar bor varannan vecka å kunna få dela barnens tid med deras pappa.
Klart att jag tycker de är jobbigt men hallå jag måste se efter barnens bästa å dom behöver han & hans familj lika mycket som dom behöver mig & min familj!
Skulle aldrig neka min barn till att vara varannan vecka, skulle aldrig neka mina barn till att vara tvungen att åka dit på hans vecka lika tvärt om hos han å de är så de ska vara! Vill nu mina barn åka till sin pappa när de är min vecka så självklart ska dom få göra de, finns ingen som säger att jag ska tvinga mina barn att vara med mig eller vara med sin pappa. Vill dom nu vara hos mig i två veckor så självklar ska dom få vara de!
Tänk om man kunde se ut i barnens behövande å vad dom verkligen vill dom ska inte behöva vara rädd för sin mamma eller pappa för att säga vad man tycker å tänker man ska inte behöva få ont i magen för att söndagen/måndagen är kommen å man villinte åka man ska inte behöva utbrista i gråt..Låt barnen få avgöra själv. Låt barnen stanna om de nu är de dom vill! Snälla vakna upp! De kommer en dag då barnen inte alls vill vara kvar annars bara för att man inte låter dom få vara med den andra familjen! Är man villig till att riskera att tappa sina barn helt bara för att man är så ego å inte låter barnen åka!!

Aja nogmed detta nu okväll kommer mitt allt hemm! å tll helgen ska vi njuta av att vara på risön igen!
Njuter av livet till fullo <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards